Oferta

 

O co chodzi w diecie warzywno – owocowej?


Najlepszą metodą eliminującą choroby współczesnej cywilizacji jest dieta warzywno – owocowa. Coraz więcej osób cierpi na nadwagę, zaburzenia krążenia, nowotwory. Niestety produkty dostępne  w sprzedaży, to głównie żywność genetycznie modyfikowana. Czy w takiej sytuacji mamy realne szanse na zadbanie o swoje zdrowie wykorzystując naturalne metody leczenia i profilaktyki?

Możliwość taka oczywiście istnieje. Zawdzięczać to możemy diecie dr med. Ewy Dąbrowskiej, która dzięki długoletnim badaniom, dowiodła, że jej stosowanie, korzystnie wpływa na ludzki organizm. Stosując dietę warzywno – owocową skutecznie oczyścimy organizm z nagromadzonych toksyn i jednocześnie zapewnimy sobie powrót do dobrej kondycji organizmu i poprawy swojego  samopoczucia.

Zasady stosowania diety warzywno – owocowej


Pani dr Ewa Dąbrowska, dzięki swoim wieloletnim badaniom, znalazła wspaniały sposób na lecznicze oczyszczenie organizmu. Związane jest to z odpowiednim przygotowaniem diety warzywno – owocowej. Podczas jej stosowania spożywane posiłki dzienne nie przekraczają 600 kcal. Pozbawione są węglowodanów, tłuszczów oraz białka. Takie działanie, przypominające drastyczną głodówkę, ma jednak charakter leczniczy. Odpowiednio zestawione porcje różnorodnych warzyw i owoców w stosownych ilościach,  mają pomóc pozbyć się z codziennego menu na pewien okres, niektórych innych pokarmów. Ma to zmusić jak gdyby nasz organizm do wykorzystania nagromadzonych wcześniej zapasów energii, pozbyć się toksycznych szkodliwych związków, nadmiaru wody, nagromadzonego tłuszczu

Dieta warzywno – owocowa ma bardzo ważne dla nas cele. Przede wszystkim oczyścić organizm, spalić tłuszcz, doprowadzić do regeneracji i pozytywnego wzmocnienia naszego organizmu.

Kolejne etapy diety


Stosowana dieta warzywno – owocowa dr Ewy Dąbrowskiej trwa kilkanaście dni z podziałem na pewne etapy:

Pierwszy etap, najważniejszy, polega na całkowitym odtruwaniu organizmu. W tym okresie spożywa się tylko i wyłącznie owoce i warzywa. Mogą one być gotowane, pieczone, duszone. Najlepsze jednak będą w postaci surowej, takie dostarczą najwięcej witamin. Wśród nich znaleźć możemy niskoskrobiowe warzywa ( te które się da np. marchewka najlepiej konsumować ze skórką, obierając wyrzucimy wiele cennych składników). Drugą grupę stanowią produkty niskocukrowe, są to głównie owoce, które podobnie w miarę możliwości nie należy obierać np. jabłka. Drugi etap, to powstrzymanie się od spożywania kawy, herbaty, alkoholu, wyrobów tytoniowych. Bardzo ważne jest przestrzeganie tych reguł. Osoby, które wcześniej nie stosowały żadnej diety, mogą odczuwać pewne nieprzyjemne dolegliwości. Taka nagła zmiana odżywiania może powodować, bóle głowy, nudności, rozdrażnienie oraz ogólne osłabienie organizmu.

Jakie zalety ma dieta owocowo – warzywna?


Spożywanie warzyw i owoców jest bardzo ważne w życiu. Wiele z nich są naturalnymi antybiotykami i lekami przeciwwirusowymi, zapewniają dzieciom prawidłowy wzrost, wzmacniają serce i wzrok, poprawiają pamięć i koncentrację, zapobiegają anemii, uodporniają. Dzięki zawartym w nich witaminom i mikroelementom odmładzają, oczyszczają i wzmacniają nasz organizm. Odpowiednio dostosowaną dietę warzywno – owocową mogą stosować osoby z różnymi problemami zdrowotnymi po wcześniejszym uzgodnieniu z lekarzem w związku z zażywaniem leków.

Działanie diety warzywno – owocowej


Odpowiednio dopasowana dieta ma pozytywny wpływ na nasz organizm. Najważniejsze jest to że:

  • Zapobiega anemii
  • Podnosi poziom tzw. dobrego cholesterolu
  • Poprawia gojenie się ran
  • Ma działanie przeciwalergiczne
  • Działa na prawidłowy rozwój kości i zębów
  • Zapobiega kurzej ślepocie
  • Reguluje prace mózgu
  • Oczyszcza organizm
  • Zapobiega zmęczeniu
  • Zapobiega depresji
  • Zabezpiecza przed chorobami cywilizacyjnymi ( nadciśnieniem, cukrzycą, miażdżycą, nowotworami)
  • Zwalcza bakterie
  • Obniża łaknienie

Kto nie powinien korzystać z diety owocowo – warzywnej


Pani dr Ewa Dąbrowska nie bierze na siebie żadnej odpowiedzialności w przypadku pojawienia się powikłań podczas stosowania diety. Należy zaznaczyć, że powinna ona być stosowana i odpowiednio dobierana dla osób przyjmujących leki w porozumieniu z lekarzem.

Diety owocowo – warzywnej nie powinny bez uzgodnień z medykiem stosować:

  • Osoby po przeszczepach narządów
  • Cierpiące na gruźlicę
  • Wycieńczone po leczeniu chorób nowotworowych
  • Zmagające się z nadczynnością tarczycy
  • W ciężkich stanach depresyjnych
  • Kobiety w ciąży
  • Matki karmiące piersią

Przed rozpoczęciem diety należy koniecznie porozumieć się z lekarzem, żeby uniknąć skutków ubocznych i przeprowadzić szczegółowe badania krwi, żeby można było ocenić, czy nie znajdujemy się w grupie ryzyka.

Pełnowartościowa dieta


Dieta pełnowartościowa, przeznaczona jest szczególnie dla takich osób, które nie mogą skorzystać ze wspaniałej diety owocowo – warzywnej, ponieważ znajdują się w grupie tak zwanego ryzyka ( kobiety w ciąży i karmiące, dzieci i młodzież). Powinny one unikać spożywania przetworzonych, toksycznych produktów. Powinny zwracać uwagę na skład tak zwanych szybkich dań,  a zastąpić je naturalną i zdrową żywnością.

Jakie pokarmy są najlepsze w diecie pełnowartościowej


Dieta pełnowartościowa to przede wszystkim świeże warzywa i owoce, ziarna różnych zbóż, nienasycone kwasy tłuszczowe, białka oraz zioła i przyprawy. W przypadku takiej diety należy pamiętać o tym, żeby pić odpowiednią ilość wody, soków, herbaty owocowej. Bardzo zdrowy w takiej sytuacji jest zakwas buraczany. Bardzo ważne jest unikanie cukru, lecz można zastąpić go odpowiednim zamiennikiem. Przy zastosowaniu tej diety należy unikać używek, czyli papierosów, alkoholu, kawy, herbaty (wszystkich kolorów), masła, białej mąki, słodyczy i ciast. Żeby ta dieta pełnowartościowa przyniosła odpowiedni efekt należy się do niej dostosować.

Jakie zalety ma dieta pełnowartościowa


Ponieważ w diecie pełnowartościowej podstawą wyżywienia są warzywa i owoce, bogatych w wiele składników mineralnych, błonnika, enzymów i witamin. Ma ona bardzo korzystny wpływ na funkcjonowanie naszego organizmu.

Przed wszystkim:

  • Pozbawia organizm toksyn
  • Poprawia pracę jelit
  • Podnosi odporność organizmu
  • Dodaje sił
  • Regeneruje osłabione komórki

Jej stosowanie jako kontynuacja diety owocowo – warzywnej, pozwala na zachowanie odpowiedniej kondycji po kuracji, dzięki czemu będziemy się cieszyć dobrym zdrowiem.

Załom 15,
78-630 Człopa
koło Piły, Wałcza
woj. zachodniopomorskie

663 518 625

913 509 474

ulanskazagroda-dieta.pl

Dla osób podróżującymi środkami komunikacji miejskiej zapewniamy transport „z” i „na” przystanki (kolej, autobus).